• FUN AND SUN_02-04-2021-152312.png
  • FUNSUN CLUB 15_05-04-2021-172630.png
  • FUNSUN CLUB 12_05-04-2021-172632.png
  • FUNSUN CLUB13_05-04-2021-172632.png
  • FUNSUN CLUB8_05-04-2021-172633.png
  • FUNSUN CLUB7.1_05-04-2021-172634.png
  • FUNSUN CLUB5_05-04-2021-172635.png
  • FUNSUN CLUB10_05-04-2021-172633.png
  • FUNSUN CLUB 11_05-04-2021-172632.png
  • FUNSUN CLUB7_05-04-2021-172634.png
  • FUNSUN9_05-04-2021-172637.png
  • FUNSUN6_05-04-2021-172637.png
  • FUNSUN CLUB 16_05-04-2021-172630.png
  • FUNSUN CLUB 14_05-04-2021-172631.png
  • FUNSUN CLUB3_05-04-2021-172636.png
  • FUNSUN CLUB4_05-04-2021-172635.png
  • FUNSUN CLUB1_05-04-2021-172637.png
  • FUNSUN CLUB2_05-04-2021-172636.png
  • FUNSUN CLUB 17_05-04-2021-172629.png
FUN AND SUN_02-04-2021-152312.png FUNSUN CLUB 15_05-04-2021-172630.png FUNSUN CLUB 12_05-04-2021-172632.png FUNSUN CLUB13_05-04-2021-172632.png FUNSUN CLUB8_05-04-2021-172633.png FUNSUN CLUB7.1_05-04-2021-172634.png FUNSUN CLUB5_05-04-2021-172635.png FUNSUN CLUB10_05-04-2021-172633.png FUNSUN CLUB 11_05-04-2021-172632.png FUNSUN CLUB7_05-04-2021-172634.png FUNSUN9_05-04-2021-172637.png FUNSUN6_05-04-2021-172637.png FUNSUN CLUB 16_05-04-2021-172630.png FUNSUN CLUB 14_05-04-2021-172631.png FUNSUN CLUB3_05-04-2021-172636.png FUNSUN CLUB4_05-04-2021-172635.png FUNSUN CLUB1_05-04-2021-172637.png FUNSUN CLUB2_05-04-2021-172636.png FUNSUN CLUB 17_05-04-2021-172629.png

Hotel Fun & Sun Club Belek / TTH Belek Imperial

Paketi u ponudi:
  • BELEK LETO 2022 - 8, 11 I 12 DANA od 781 €
  • TURSKA ANTALIJSKA REGIJA - LAST MINUTE 01.07. I 06.07. od 1239 €
Hotel Fun & Sun Club Belek / TTH Belek Imperial

Lokacija: Hotel se nalazi oko 3km od centra Beleka, a od aerodroma u Antaliji oko 35km.

Sadržaj: Glavni restoran, 3 a la carte restorana (Turski, Italijanski i morski specijaliteti), bar u lobiju, bar pored bazena, bar na plaži, dessert bar, chillout bar, noćni bar, 3 spoljašnja bazena, 3 tobogana, unutrašnji bazen sa toplom vodom i dečiji unutrašnji bazen sa toplom vodom, dnevne animacije i noćne zabavne aktivnosti, animacije za decu, ležaljke i suncobrani na plaži su besplatni za goste hotela, peškiri za plažu uz depozit, usluge doktora, usluga pranja veša, prodavnica, frizer, spa&wellness sadržaji.

Sobe: Hotel ima 368 soba u glavnoj zgradi (Life area) i u Mood area (bašta):

Standard sobe Life sa balkonom: 28m2 u glavnoj zgradi, jedna spavaća soba, jedno kupatilo, max 3+1 dete, Family sobe Life: 63m2, u glavnoj zgradi, dve spavaće sobe odvojene vratima, jedno kupatilo, max 4 osobe, Standard Mood sobe: 28m2 u bašti, jedna spavaća soba, jedno kupatilo, max 3+1 dete, Family Mood sobe: 44m2, u bašti, dve sobe odvojene vratima, jedno kupatilo, max 4 osobe.

Sobe poseduju centralnu klimu, kupatilo, tuš/kada, fen za kosu, mini bar, direktnu telefonsku liniju, sef, TV sa satelitskim kanalima, besplatan Wi-Fi bežični internet.

Usluga: All inclusive - sve uključeno "prema hotelskim pravilima".

Napomena: Od 22.04.2022. hotel se nalazi u sklopu lanca TTH.


Pogledajte ALL INCLUSIVE koncept:


  • Naziv paketa: BELEK LETO 2022 - 8, 11 I 12 DANA
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 18.06.
25.06.
25.06.
02.07.
26.06.
06.07.
1/2 life standard sa balkonom (AI)
Odrasli 951 951 1204
po osobi 1247 1247 1627
dodatni krevet 772 772 949
I dete 2-13 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339
1/2 life family (max 3+1 ili 4 adl) (AI)
Odrasli 1154 1154 1495
dodatni krevet 489 489 544
I dete 2-13 339 339 339
II dete 2-13 339 339 339
1/2 mood standard (AI)
Odrasli 963 963 1222
dodatni krevet 779 779 958
I dete 2-13 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339
datum od - do 01.07.
12.07.
02.07.
09.07.
06.07.
17.07.
09.07.
16.07.
12.07.
22.07.
15.07.
26.07.
16.07.
23.07.
17.07.
27.07.
22.07.
02.08.
23.07.
30.07.
26.07.
05.08.
27.07.
07.08.
30.07.
06.08.
1/2 life standard sa balkonom (AI)
Odrasli 1289 951 1312 962 1285 1415 1031 1319 1415 1031 1319 1415 1031
po osobi 1754 1247 1787 1263 1744 1938 1364 1794 1938 1364 1794 1938 1364
dodatni krevet 1008 772 1024 780 1005 1095 828 1028 1095 828 1028 1095 828
I dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
1/2 life family (max 3+1 ili 4 adl) (AI)
Odrasli 1608 1154 1637 1168 1593 1763 1253 1636 1763 1253 1636 1763 1253
dodatni krevet 563 489 566 491 557 582 501 562 582 501 562 582 501
I dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
II dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
1/2 mood standard (AI)
Odrasli 1308 963 1331 975 1302 1434 1043 1336 1434 1043 1336 1434 1043
dodatni krevet 1018 779 1034 786 1014 1105 834 1037 1105 834 1037 1105 834
I dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
datum od - do 02.08.
12.08.
05.08.
16.08.
06.08.
13.08.
07.08.
17.08.
12.08.
23.08.
13.08.
20.08.
16.08.
26.08.
17.08.
28.08.
20.08.
27.08.
23.08.
02.09.
26.08.
06.09.
27.08.
03.09.
28.08.
07.09.
1/2 life standard sa balkonom (AI)
Odrasli 1319 1415 1031 1319 1415 1031 1285 1348 981 1168 1231 914 1003
po osobi 1794 1938 1364 1794 1938 1364 1745 1839 1290 1572 1666 1191 1345
dodatni krevet 1028 1095 828 1028 1095 828 1006 1050 794 926 970 748 798
I dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
1/2 life family (max 3+1 ili 4 adl) (AI)
Odrasli 1636 1763 1253 1636 1763 1253 1596 1684 1193 1457 1545 1114 1250
dodatni krevet 562 582 501 562 582 501 557 572 493 538 553 483 471
I dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
II dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
1/2 mood standard (AI)
Odrasli 1336 1434 1043 1336 1434 1043 1303 1367 993 1186 1250 926 1018
dodatni krevet 1037 1105 834 1037 1105 834 1014 1059 800 934 979 754 805
I dete 2-13 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339 339
datum od - do 03.09.
10.09.
07.09.
17.09.
10.09.
17.09.
17.09.
27.09.
27.09.
07.10.
1/2 life standard sa balkonom (AI)
Odrasli 798 986 781 964 964
po osobi 1037 1319 1011 1276 1276
dodatni krevet 654 786 642 772 772
I dete 2-13 339 339 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339 339 339
1/2 life family (max 3+1 ili 4 adl) (AI)
Odrasli 971 1229 950 1204 1204
dodatni krevet 425 468 422 476 476
I dete 2-13 339 339 339 339 339
II dete 2-13 339 339 339 339 339
1/2 mood standard (AI)
Odrasli 808 1001 792 980 980
dodatni krevet 659 793 647 780 780
I dete 2-13 339 339 339 339 339
II dete 2-3 339 339 339 339 339
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd - Antalija- Beograd;
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila; U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta,
    • Aerodromske takse u visini od 39,09 EUR ( 22,59 EUR aerodromska taksa Beograd, 16,5 EUR aerodromska taksa Antalija, 0,98 EUR DCV taksa). Plaćanje se vrši u agenciji. Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.
    • YQ taksa predstavlja nadoknadu za gorivo i definisana je ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
    • Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja,
  • Nije uključeno u cenu
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
    • Troškovi fakultativnih izleta, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE",

  • PROGRAM PUTOVANJA
    1. dan. Beograd - Antalija : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz čarter letom Dolazak u Antaliju. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje. 2. - 7./10./11. dan : Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja. 8./11./12. dan Antalija - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Čarter let do Beograda. Let JU9600 Beograd - Antalija: 26.06./06.07./17.07./27.07./07.08./17.08./28.08./07.09./17.09./27.09.: Predviđeno vreme leta iz Beograda 12:00, sletanje u Antaliju u14:50. Let JU9512 Beograd - Antalija: 01.07./12.07./22.07./02.08./12.08./23.08.:Predviđeno vreme leta iz Beograda 06:30, sletanje u Antaliju u 09:20. Let JU9602 Beograd - Antalija: 15.07./26.07./05.08./16.08./26.08. Predviđeno vreme leta iz Beograda 06:30, sletanje u Antaliju u 09:20 Let JU9302 Beograd - Antalija: 18.06./25.06./02.07./09.07./16.07./23.07./30.07./06.08./13.08./20.08./27.08./03.09./10.09. Predviđeno vreme leta iz Beograda 06:05, sletanje u Antaliju u 09:05 NAVEDENI RED LETENJA JE PODLOŽAN PROMENI, ODNOSNO ZAVISI OD DOBIJENIH DOZVOLA I SLOTOVA NADLEŽNIH CIVILNIH VAZDUHOPLOVNIH VLASTI.
  • ...
    Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
  • USLOVI PLAĆANJA
    1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • NAPOMENE
    POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • PROCEDURA ZA ULAZAK U TURSKU - VAŽI OD 01.06.2022.
    Sva ograničenja ulaska u Tursku u vezi sa Covid-19, koja su do sada bila na snazi, ukidaju se 01. juna 2022. godine. Ukinuta je i obaveza popunjavanja formulara za dobijanje tzv. HES koda za ulazak u R. Tursku, kao i njegovo korišćenje u zemlji.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE aPOLASKA NA PUTOVANJE.
  • ...
    CENOVNIK BELEK LETO 2022 - 8, 11 I 12 DANA br.7 od 08.06.2022. PROGRAM PUTOVANJA BELEK LETO 2022 - 8, 11 I 12 DANA br.7 od 08.06.2022.
  • Naziv paketa: TURSKA ANTALIJSKA REGIJA - LAST MINUTE 01.07. I 06.07.
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 01.07.
12.07.
06.07.
17.07.
1/2 life standard sa balkonom (AI)
Odrasli 1239 1265
po osobi 1689 1719
dodatni krevet 969 985
I dete 2-13 309 309
II dete 2-3 309 309
1/2 life family (max 3+1 ili 4 adl) (AI)
Odrasli 1549 1575
dodatni krevet 539 539
I dete 2-13 309 309
II dete 2-13 309 309
1/2 mood standard (AI)
Odrasli 1259 1279
dodatni krevet 979 995
I dete 2-13 309 309
II dete 2-3 309 309
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd - Antalija- Beograd;
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila; U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta,
    • Aerodromske takse u visini od 39,09 EUR ( 22,59 EUR aerodromska taksa Beograd, 16,5 EUR aerodromska taksa Antalija, 0,98 EUR DCV taksa). Plaćanje se vrši u agenciji. Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.
    • YQ taksa predstavlja nadoknadu za gorivo i definisana je ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
    • Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja,
  • Nije uključeno u cenu
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
    • Troškovi fakultativnih izleta, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE",

  • PROGRAM PUTOVANJA
    1. dan. Beograd - Antalija : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz čarter letom Dolazak u Antaliju. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje. 2. - 7./10./11. dan : Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja. 8./11./12. dan Antalija - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Čarter let do Beograda. Let JU9600 Beograd - Antalija: 26.06./06.07./17.07./27.07./07.08./17.08./28.08./07.09./17.09./27.09.: Predviđeno vreme leta iz Beograda 12:00, sletanje u Antaliju u14:50. Let JU9512 Beograd - Antalija: 01.07./12.07./22.07./02.08./12.08./23.08.:Predviđeno vreme leta iz Beograda 06:30, sletanje u Antaliju u 09:20. Let JU9602 Beograd - Antalija: 15.07./26.07./05.08./16.08./26.08. Predviđeno vreme leta iz Beograda 06:30, sletanje u Antaliju u 09:20 Let JU9302 Beograd - Antalija: 18.06./25.06./02.07./09.07./16.07./23.07./30.07./06.08./13.08./20.08./27.08./03.09./10.09. Predviđeno vreme leta iz Beograda 06:05, sletanje u Antaliju u 09:05 NAVEDENI RED LETENJA JE PODLOŽAN PROMENI, ODNOSNO ZAVISI OD DOBIJENIH DOZVOLA I SLOTOVA NADLEŽNIH CIVILNIH VAZDUHOPLOVNIH VLASTI.
  • ...
    Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
  • USLOVI PLAĆANJA
    1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • NAPOMENE
    POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • PROCEDURA ZA ULAZAK U TURSKU - VAŽI OD 01.06.2022.
    Sva ograničenja ulaska u Tursku u vezi sa Covid-19, koja su do sada bila na snazi, ukidaju se 01. juna 2022. godine. Ukinuta je i obaveza popunjavanja formulara za dobijanje tzv. HES koda za ulazak u R. Tursku, kao i njegovo korišćenje u zemlji.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • ...
    CENOVNIK TURSKA ANTALIJSKA REGIJA - LAST MINUTE 01.07. I 06.07. br.1 od 13.06.2022. PROGRAM PUTOVANJA TURSKA ANTALIJSKA REGIJA - LAST MINUTE 01.07. I 06.07. br.1 od 13.06.2022.

Bukirajte željeni smeštaj direktno sa sajta!


Za rezervacije kliknite na odgovarajuću roze cenu u tabeli hotela.
U iskazanoj tabeli su prikazane cene aranžmana predviđene programom. Za više informacija molimo Vas da nas kontaktirate.
Legenda tipova usluga:
  • AI / PAI / UAL / High class AL - All Inclusive
  • FB / P - pun pansion
  • PP - polupansion
  • ND - noćenje sa doručkom
  • N / NA / R - noćenje
  • PCT - paket