Program Putovanja
1.dan (16.oktobar) Beograd – Porto
Sastanak grupe na aerodromu “Nikola Tesla” dva i po sata pre leta za Porto kompanijom Air Serbia na liniji JU566 u 07.05h. Dolazak u Porto u 09.50h. Nakon sletanja sledi panoramsko razgledanje grada Porto. Najveća znamenitost grada je njegovo staro jezgro, koje je od 1996. godine pod zaštitom UNESCO-a, gde se nalazi niz trgova sa uskim ulicama i brojnim crkvama, palatama i zdanjima. Od pojedinačnih značajnih građevina potrebno je spomenuti gradsku katedralu, koja je izgrađena u XVII veku u baroknom stilu, i Staru berzu sa veoma lepim "Arapskim salonom". Železnička stanica S. Bento je jedna od najlepših železničkih stanica na celom svetu gde su zidovi i plafon prekriveni sa 22.000 pločica. Odlazak do ivice reke Duro i kratka pauza sa pogledom na glavni most Dom Luis preko reke. Smeštaj u hotel. Noćenje.
2.dan (17.oktobar) Porto (fakultativno Gimaraeš – Braga – Bon Žezus)
Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili mogućnost organizovanja celodnevnog fakultativnog izleta za severni Portugal. Obilazak Gimaraeša koji još zovu i kolevkom Portugala. Upravo ovde je rođen 1109 god. prvi portugalski kralj Alfonso Henrikes, čija se statua nalazi ispred Palate Vojvoda od Brage iz XV veka. Šetnja do Dukal palate (ulaznica nije uključena u cenu, može se kupiti individualno po ceni oko 11 eur). Nastavak za Bragu, glavni grad provincije Minho koja je u vreme Rimljana bila sedište Galicije (sadašnje Španije). Šetnja do poznate katedrale (ulaznica nije uključena u cenu, može se kupiti individualno po ceni oko 6 eur), a zatim poseta svetilištu Bom Žezus koje se nalazi na brdu (na visini od 1.315 m) iznad samog grada i do koga vodi velelepno barokno stepenište. Povratak u Porto. Noćenje.
03.dan (18.oktobar) Porto (fakultativno Koimbra i Aveiro ili dolina reke Duro)
Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili mogućnost organizovanja celodnevnog fakultativnog izleta Koimbra i Averio ili dolina reke Duro - krstarenje rekom Duro, poseta vinariji i degustacija vina. Koimbra i Aveiro, polazak za Koimbru, treći grad po veličini u Portugalu, i jedan od najstarijih univerzitetskih gradova Evrope. Bio je prestonica kraljevstva u XII veku. Šetnja do katedrale i univerziteta poznatog po čuvenoj biblioteca (ulaznica je uključena u cenu). Aveiro je značajan grad u Portugalu, smešten u njenom zapadnom delu, 80 km južno od Porta. Grad je središte istoimenog okruga Aveiro, gde time čini jednu od opština. Kroz Aveiro je prokopano nekoliko nekoliko kanala, pa grad s toga nazivaju “Portugalskom Venecijom”. Ili polazak ka dolini reke Duro (zlatna reka) koja predstavlja najpoznatiji vinski region Portugala pod zaštitom UNESCO-a. Dolina Duro je najpoznatija po proizvodnji Porto Vina koja seže unatrag oko 2000 godina. Ovde je nekada vino puštano da pluta rekom Duro do mesta Vila Nova de Gaia (prekoputa Porta) gde je spremano u posebne podzemne vinske podrume. Poseta istorijskog centra Amarante i odlazak na vidikovac Sao Leonardo de Galafura odakle se pruža prelep pogled na dolinu reke Duro. Zatim, odlazak na pedesetominutno krstarenje rekom Duro gde se mogu videti skoro besprekorne paralelne linije kaskadnih vinograda i ruralnih imanja – kinte (hacijende). Poseta vinariji sa degustacijom Porto vina po kome je ovaj region poznat. Povratak u hotel. Noćenje.
4.dan (19.oktobar) Porto – Beograd
Doručak. Odjavljivanje iz hotela i slobodno vreme za individualne aktivosti do transfera na aerodrom. Transfer na aerodrom. Let za Beograd kompanijom Air Serbia JU569 u 17.35h, dolazak u Beograd u 21.55h. Kraj usluga.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije . Agencija Ponte Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
Smeštaj
MASA PORTO 4* ex Bever Beta Porto Hotel
Hotel Masa Porto, nekada Bever Beta Porto, će biti potpuno renoviran hotel i počinje sa radom 1 jula 2025 godine. Smešten je u Portu u ulici Rua do Amial, na nekoliko minuta od obale reke Duro i glavnih kulturnih atrakcija. Hotel će imati 126 smeštajnih jedinica. Svaka soba će imati: kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, wi fi internet. Od dodatnih sadržaja hotel nudi gurmanski restoran, spa i wellness centar sa unutrašnjim bazenom.
U slučaju da hotel ne počne sa radom kada je predviđeno, turistička agencija zadržava pravo zamene ovog hotela sličnim hotelima iste kategorije.
Napomena
-Jednokrevetne i trokrevetne sobe su ograničenog broja NA UPIT! i konačna potvrda se dobija u roku od 24 časa
-trokrevetne sobe su sa pomoćnim ležajem (sofa) koji je pogodan za decu do 12 godina. Uz poseban zahtev, može ga koristiti odrasla osoba.
-Dozvoljena količina predatog prtljaga je 23kg i kabinskog (ručnog) 8 kg
U cenu aranžmana je uključeno
-Avio prevoz na relaciji Beograd-Porto-Beograd kompanijom Air Serbia
-Aerodromske takse 70 € (na dan objavljivanja programa, čiji je iznos podložan promeni i koje se plaćaju u agenciji u dinarskoj protivvrednosti)
-Smeštaj u hotelu 4* na bazi 3 noćenja sa doručkom u standardnim dvokrevetnim sobama
-Transfer na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom
-Panoramsko razgledanje grada Porto na dolasku u pratnji vodiča
-Vodič na srpskom jeziku
-Troškovi organizacije putovanja
U cenu aranžmana nije uključeno
-Gradska taksa oko 3€ dnevno po osobi, plaćanje na recepciji hotela
-Fakultativni izleti po programu
-Napojnice za lokalne vodiče i vozače
-Putno zdravstveno osiguranje
Uslovi plaćanja
1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
Osiguranje
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
Fakultativni izleti
-Minimum za realizaciju izleta je 15 osoba. U slučaju manjeg broja prijavljenih putnika, izlet je moguće realizovati po korigovanoj ceni. Prijava za izlete je prilikom prijavljivanja za putovanje, a uplata navedenih fakultativnih izleta se vrši na licu mesta, na destinaciji u evrima. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnog partnera.
1. Gimaraeš, Braga i Bon Žezus (celodnevni izlet, oko 8h). U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji našeg vodiča. Cena izleta: 60 €.
2. Koimbra i Aveiro (celodnevni izlet, oko 8h). U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji našeg vodiča i ulaznica u univerzitetsku biblioteku. Cena izleta: 95€.
3. Krstarenje rekom Duro (celodnevni izlet, oko 8h). U cenu uključen transfer autobusom u pratnji našeg vodiča, krstarenje rekom Duro u trajanju od 1h, poseta vinariji i degustacija vina. Cena izleta: 120 €.
NAPOMENA: Lokalna turistička agencija (organizator fakultativnih izleta) zadržava pravo promene cene, dana realizacije i minimalnog broja putnika za realizaciju izleta.
Osnovne informacije
SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA- NAPOMENE:
*Organizator putovanja zadržava pravo promene navedenog hotela sličnim iste ili više kategorije.
• Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
• Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja.Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
• Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
• Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
• Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
• Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
• Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
• U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
• Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
• Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela,vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
• Kontinentalni doručak je lagani jutarnji obrok, koji se služi u ograničenim količinama, i sastoji se od jedne vrste peciva, džema ili marmelade, maslaca ili margarina, čaja, filter kafe.
OPŠTE NAPOMENE:
• Program je individualan. Hotelska rezervacija se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 10 putnika.
• Rok za potvrdu hotelske rezervacije je najkasnije tri radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
• Promena datuma putovanja, imena ili prezimena putnika, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. U tom slučaju, nova rezervacija se vrši po važećem cenovniku na dan rezervacije.
• Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije je 5 dana pre početka putovanja.
• Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
• Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja.Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
• Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
• Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
• Mole se putnici da prilikom rezervacije ,a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu(dostaviti fotokopiju prve strane pasoša).U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici!!
• VAŽNA NAPOMENA: Kod transfera aerodrom-hotel -aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu,a uzavisnosti kako zbog konfiguracije terena tako i u najvećoj meri u zavisnosti od saobraćajne prohodnosti.Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.Organizatorputovanjazadržava pravopromeneredosleda pojedinih sadržaja u programu..
• Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.