• PALMERAS-BEACH-gall-1_14-12-2017-114312.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-1_30-09-2019-115420.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-2_14-12-2017-114312.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-2_30-09-2019-115421.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-3_14-12-2017-114312.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-3_30-09-2019-115421.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-4_14-12-2017-114313.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-4_30-09-2019-115429.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-5_14-12-2017-114313.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-5_30-09-2019-115430.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-6_14-12-2017-114314.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-6_30-09-2019-115431.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-7_14-12-2017-114314.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-7_30-09-2019-115431.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-8_14-12-2017-114314.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-8_30-09-2019-115432.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-9_14-12-2017-114315.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-9_30-09-2019-115432.jpg
  • PALMERAS-BEACH-gall-91_14-12-2017-114315.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-91_30-09-2019-115433.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-92_30-09-2019-115433.jpg
  • PALMERAS-BEACH-2-gall-93_30-09-2019-115434.jpg
PALMERAS-BEACH-gall-1_14-12-2017-114312.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-1_30-09-2019-115420.jpg PALMERAS-BEACH-gall-2_14-12-2017-114312.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-2_30-09-2019-115421.jpg PALMERAS-BEACH-gall-3_14-12-2017-114312.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-3_30-09-2019-115421.jpg PALMERAS-BEACH-gall-4_14-12-2017-114313.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-4_30-09-2019-115429.jpg PALMERAS-BEACH-gall-5_14-12-2017-114313.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-5_30-09-2019-115430.jpg PALMERAS-BEACH-gall-6_14-12-2017-114314.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-6_30-09-2019-115431.jpg PALMERAS-BEACH-gall-7_14-12-2017-114314.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-7_30-09-2019-115431.jpg PALMERAS-BEACH-gall-8_14-12-2017-114314.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-8_30-09-2019-115432.jpg PALMERAS-BEACH-gall-9_14-12-2017-114315.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-9_30-09-2019-115432.jpg PALMERAS-BEACH-gall-91_14-12-2017-114315.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-91_30-09-2019-115433.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-92_30-09-2019-115433.jpg PALMERAS-BEACH-2-gall-93_30-09-2019-115434.jpg

Hotel Palmeras Beach

Paketi u ponudi:
  • ALANJA LETO 2021 - 11 I 12 DANA od 640 €
specijalna cena
Hotel Palmeras Beach

Lokacija: Hotel se sastoji iz dva bloka i nalazi se na privatnoj plaži u mestu Konakli. Od centra Alanje je udaljen oko 13km a od aerodroma u Antaliji oko 109 km.

Sadržaj: Glavni restoran, A la carte restoran, tri bara, noćni klub, TV sala, soba sa igricama, sala za sastanke, spoljašnji bazen, unutrašnji bazen, dečiji bazen - aquapark, SPA centar, salon lepote, masaže, sauna, fitnes centar, tursko kupatilo, doktor na poziv, mini klub za decu, igralište za decu, prodavnice, usluga pranja veša i hemijskog čišćenja, Wi Fi internet, teniski teren, košarka, odbojka, animacija.

Sobe: Hotel ima 312 soba koje sadrže kupatilo, balkon, klima uređaj, sef, mini bar, TV, telefon, fen za kosu.

Usluga: Ultra all inclusive – „sve uključeno“ – doručak, ručak i večera na bazi švedskog stola u glavnom restoranu, kasni doručak, užina u snack baru od 11.00h do 17.00h, kafa i kolači, večera u a la carte restoranu jednom tokom boravka (obavezna rezervacija i nisu dozvoljena deca ispod 12 godina u restoranu), ponoćna supa, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića od 10.00h do 03.00h, odabrana uvozna pića po hotelskim pravilima, mini bar (voda, mineralna voda i sokovi - dopunjuje se jednom dnevno), bar na bazenu, snack bar, lobi bar, teniski teren, košarka, odbojka, stoni tenis, animacija tokom dana na plaži i bazenu, fitnes centar, tursko kupatilo, sauna, soba za relaksaciju od 09.00h do 19.00h, noćni klub na otvorenom, Wi Fi internet u hotelu i sobama, aqua park ( od 10.00h do 12.00h / 15.00h do 17.00h), bazeni, privatna plaža, ležaljke i suncobrani, peškiri, mini klub za decu od 4-12 godina.

Usluge i aktivnosti uz doplatu: SPA centar, masaže, salon lepote, kafić, bilijar, oprema za tenis, osvetljenje teniskog terena, sveže ceđeni sokovi, rent-a-car, prodavnice, room service, doktor na poziv, čuvanje dece, usluga pranja veša i hemijskog čišćenja, permium i brendirana uvozna pića.

Napomena: Mali i kompaktam kompleks u cenmtru regije Konakli pogodan za sve tipove gostiju.


Pogledajte ALL INCLUSIVE koncept:


  • Naziv paketa: ALANJA LETO 2021 - 11 I 12 DANA
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 23.06.
03.07.
26.06.
06.07.
1/2 standard (UAI)
Odrasli 774 785
po osobi 1024 1039
dodatni krevet 619 628
I dete 2-13 269 269
1/3 Family room dve sobe (min. 3 pune cene ili 4 adl, max. 3+1) (UAI)
Odrasli 774 785
dodatni krevet 522 526
I dete 2-13 269 269
datum od - do 01.07.
11.07.
03.07.
14.07.
06.07.
17.07.
11.07.
21.07.
14.07.
24.07.
17.07.
27.07.
21.07.
01.08.
24.07.
04.08.
27.07.
07.08.
1/2 standard (UAI)
Odrasli 809 863 863 809 816 816 870 883 897
po osobi 1074 1154 1154 1074 1083 1083 1164 1184 1204
dodatni krevet 648 685 685 648 653 653 691 700 709
I dete 2-13 269 269 269 269 269 269 269 269 269
1/3 Family room dve sobe (min. 3 pune cene ili 4 adl, max. 3+1) (UAI)
Odrasli 809 863 863 809 816 816 870 883 897
dodatni krevet 538 564 564 538 542 542 569 575 582
I dete 2-13 269 269 269 269 269 269 269 269 269
datum od - do 01.08.
11.08.
04.08.
14.08.
07.08.
17.08.
11.08.
22.08.
14.08.
25.08.
17.08.
28.08.
22.08.
01.09.
25.08.
04.09.
28.08.
07.09.
1/2 standard (UAI)
Odrasli 860 860 860 919 919 919 860 838 823
po osobi 1149 1149 1149 1237 1237 1237 1149 1118 1096
dodatni krevet 683 683 683 723 723 723 683 666 655
I dete 2-13 269 269 269 269 269 269 269 269 269
1/3 Family room dve sobe (min. 3 pune cene ili 4 adl, max. 3+1) (UAI)
Odrasli 860 860 860 919 919 919 860 838 823
dodatni krevet 564 564 564 593 593 593 564 553 546
I dete 2-13 269 269 269 269 269 269 269 269 269
datum od - do 04.09.
14.09.
07.09.
17.09.
14.09.
24.09.
17.09.
27.09.
24.09.
04.10.
27.09.
07.10.
1/2 standard (UAI)
Odrasli 802 792 720 701 670 640
po osobi 1066 1052 941 912 866 820
dodatni krevet 640 634 583 570 548 526
I dete 2-13 269 269 269 269 269 269
1/3 Family room dve sobe (min. 3 pune cene ili 4 adl, max. 3+1) (UAI)
Odrasli 802 792 720 701 670 640
dodatni krevet 538 532 493 482 467 452
I dete 2-13 269 269 269 269 269 269
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd - Antalija- Beograd
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila; U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta,
    • Aerodromske takse u visini od 37,40 EUR ( 21,42 EUR aerodromska taksa Beograd, 15 EUR aerodromska taksa Antalija, 0,98 EUR DCV taksa). Plaćanje se vrši u agenciji. Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.
    • YQ taksa 20 eur (doplate za gorivo - podložno promeni do polaska na put),
    • Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja,
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE",

  • PROGRAM PUTOVANJA:
    1. dan. Beograd - Antalija : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz čarter letom Dolazak u Antaliju. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje. 2. - 10./11. dan : Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja. 11./12. dan Antalija - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Čarter let do Beograda.
  • OPŠTE INFORMACIJE:
    Napomena: Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
  • USLOVI PLAĆANJA:
    1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 10 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez uplate akontacije i bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdavstveno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama TrIglav osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik, je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenom uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. NAPOMENA: SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE, OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
    U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima Garanciju putovanja po Polisi osiguranja br. 470000045579 od 12.11.2020., zaključenog sa ugovaračem osiguranja Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD“ koja važi od 01.10.2020. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem na adresu „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD“ ul. Milutina Milankovića 7a, Novi Beograd, na tel +381 1 3305 100 ili na mail office@triglav.rs Beograd, Kategorija licence A25 br. OTP 467/2020 od 09.12.2020.
  • CENOVNIK BR.1 OD 26.02.2021.

Bukirajte željeni smeštaj direktno sa sajta!


Za rezervacije kliknite na odgovarajuću roze cenu u tabeli hotela.
U iskazanoj tabeli su prikazane cene aranžmana predviđene programom. Za više informacija molimo Vas da nas kontaktirate.
Legenda tipova usluga:
  • AI / PAI / UAL / High class AL - All Inclusive
  • FB / P - pun pansion
  • PP - polupansion
  • ND - noćenje sa doručkom
  • N / NA / R - noćenje
  • PCT - paket