• gbfcbCiW24437_1392219669849.jpg
  • 5_1392219669585.jpg
  • 0-0-Hotel_Thalassies_Nouveau_4_1392219669225.jpg
  • 11_1392219669700.JPG
  • grecia_thassos_hotel_thalassies_nouveau_18_1392219670002.jpg
  • nouv01_1392219670160.jpg
  • thalassies-nouveau-3-11940_1392219670355.jpg
  • 0-0-Hotel_Thalassies_Nouveau_1_1392219668801.jpg
gbfcbCiW24437_1392219669849.jpg 5_1392219669585.jpg 0-0-Hotel_Thalassies_Nouveau_4_1392219669225.jpg 11_1392219669700.JPG grecia_thassos_hotel_thalassies_nouveau_18_1392219670002.jpg nouv01_1392219670160.jpg thalassies-nouveau-3-11940_1392219670355.jpg 0-0-Hotel_Thalassies_Nouveau_1_1392219668801.jpg

Hotel Thalassies Nouveau

Paketi u ponudi:
  • TASOS 2022 od 32 €
Hotel Thalassies Nouveau

Lokacija: hotel je izgrađen 2008 godine, nalazi se u drugom najvećem mestu na Thasosu - Limenaria, oko 50 metara od plaže. Hotel ima idealnu lokaciju, blizinu centra mesta i prekrasne plaže (pesak-šljunak).

Sadržaj: recepcija, restoran i a la carte restoran, Wi-Fi u lobiju besplatno, room service, parking.

Smeštaj: sve sobe imaju klimu koja se dodatno naplaćuje na licu mesta, sef koji je takođe uz doplatu, fen za kosu, frižider, kupatilo, SAT TV, balkon, telefon.

Usluga: polupansion (doručak - samoposluživanje, večera - set-menu)

Sport i zabava: bazen, ležaljke i suncobrani na bazenu (na plaži su besplatne uz poručeno piće u baru), bilijar, bar, bar na plaži, cafe, snack bar, teretana, igralište za decu, dečiji bazen, krevetac na upit.

  • Naziv paketa: TASOS 2022
  • Vrsta prevoza: Sopstveni prevoz

Cenovnik

Cene dnevno izražene u evrima (€)
datum od - do 01.06.
24.06.
25.06.
05.09.
1/2 Standard (dvokrevetna standard)- (PP)
Odrasli 55 64
dodatni krevet 39 45
I dete 2-12 0 0
datum od - do 06.09.
25.09.
26.09.
22.10.
1/2 Standard (dvokrevetna standard)- (PP)
Odrasli 55 32
dodatni krevet 39 22
I dete 2-12 0 0
  • Uključeno u cenu
    • Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge i troškovi rezervacije.
  • Nije uključeno u cenu
    • Individualni troškovi, medunarodno putno zdravstveno osiguranje, troškovi prevoza i taksa na noćenje. TAKSA NA NOĆENJE je regulisana na sledeći naćin:
    • 0,50 € po sobi, po noćenju za hotele sa 1-2 zvezdice
    • 1,50 € po sobi, po noćenju za hotele sa 3 zvezdice
    • 3,00 € po sobi, po noćenju za hotele s 4 zvezdice
    • 4,00 € po sobi, po noćenju za hotele sa 5 zvezdica

  • ...
    Ostrvo Tasos najsevernije i najzelenije ostrvo Egeja i jedno od najlepših ostrva koje ima Grčka. Bogovi su Tasosu podarili raskošnu lepotu brojnim vodopadima pa sa pravom nosi epitet ”Šuma koja pliva”, od čije lepote prosto zastaje dah. Poznato je i kao zeleno ili smaragdno ostrvo, sa kombinacijom izuzetnih prirodnih lepota gde se prepliću mirisi borove šume sa smaragdnim morem. Ostrvo je prepuno malih tradicionalnih sela, arheoloških, istorijskih destinacija i tradicionalnih taverni.
  • Važne napomene:
    Individualni cenovnik - putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka u hotelu, minimum za rezervaciju je 5 noći ako nije drugačije naznačeno. Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji. U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni-klasičan način usluživanja, izbor dva do tri jela. Besplatan WiFi internet: agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema grčkih operatera. Popusti za decu i odrasle osobe na pomoćnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe. VAŽNO: cenovnik se ne odnosi na period nacionalnih/državnih praznika (Nova godina, Uskrs, Božic, slično). Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja early booking-a važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važeceg cenovnika. U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja. Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion. Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji. Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.). Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha. Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja. Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu. U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem. Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Filip Travel-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2020 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu: *u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava; *u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu. Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju. Grčka, Kipar – Svi putnici koji budu testirani pozitivno na Covid 19 tokom boravka na destinaciji će biti zbrinuti o trošku grčke/kiparske države. Vlada države Grčke/Kipra snosi troškove smeštaja, ishrane i lečenja, putnici će sami snositi troškove transfera na aerodrom, povratnog leta sa destinacije.
  • OPŠTE NAPOMENE
    Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje. Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum zapocinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom. Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno). Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs . Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja vižnih ili carinskih propisa. Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu; Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja. Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rodenja i starost deteta u momentu putovanja Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 20 kg težine. Po pravilu odlazak - dolazak, poletanje - sletanje aviona kod carter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima. Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije kao i opštim uslovima putovanja i standardima Udruženja turistickih agencija Srbije (YUTA); mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije. Obracun cene putovanja iskazan u štampanom cenovniku i na sajtu organizatora putovanja izvršen je zaokruživanjem pretpostavljene cene prema pravilu do 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na nižu vrednost, a preko 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na višu vrednost, s tim što ce u momentu zakljucenja ugovora o putovanju tacna cena biti iskazana u evrima, na dve decimale.
  • ...
    Organizator putovanja ima licencu OTP 130/2021 izdatu 01. oktobra 2021. godine od strane Min. turizma Republike Srbije. Organizator putovanja ima depozit u visini 2.000 -EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini 50.000- EUR kojom se za slučaj insolventnosti organizatora putovanja obezbeđuju troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, kao i sva nastala potraživanja putnika i za slučaj naknade štete obezbeđuje naknada štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i programom putovanja. Broj bankarske garancije 700761-021611/VV od 01.10.2021. Banka ProCredit Bank, Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 0078/2020 od 26.08.2020. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14. Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci , računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

Bukirajte željeni smeštaj direktno sa sajta!


Za rezervacije kliknite na odgovarajuću roze cenu u tabeli hotela.
U iskazanoj tabeli su prikazane cene aranžmana predviđene programom. Za više informacija molimo Vas da nas kontaktirate.
Legenda tipova usluga:
  • AI / PAI / UAL / High class AL - All Inclusive
  • FB / P - pun pansion
  • PP - polupansion
  • ND - noćenje sa doručkom
  • N / NA / R - noćenje
  • PCT - paket