• jaz1_09-03-2021-121136.jpg
  • jaz3_09-03-2021-121137.jpg
  • jaz6_09-03-2021-121138.jpg
  • jaz9_09-03-2021-121138.jpg
  • jaz11_09-03-2021-121139.jpg
  • jaz8_09-03-2021-121159.jpg
  • jaz2_09-03-2021-121137.jpg
  • jaz5_09-03-2021-121137.jpg
  • jaz7_09-03-2021-121138.jpg
  • jaz10_09-03-2021-121139.jpg
  • jaz4_09-03-2021-121153.jpg
  • jaz12_09-03-2021-121205.jpg
jaz1_09-03-2021-121136.jpg jaz3_09-03-2021-121137.jpg jaz6_09-03-2021-121138.jpg jaz9_09-03-2021-121138.jpg jaz11_09-03-2021-121139.jpg jaz8_09-03-2021-121159.jpg jaz2_09-03-2021-121137.jpg jaz5_09-03-2021-121137.jpg jaz7_09-03-2021-121138.jpg jaz10_09-03-2021-121139.jpg jaz4_09-03-2021-121153.jpg jaz12_09-03-2021-121205.jpg

Hotel Sentido Casa Del Mar resort (ex.Jaz Casa Del Mar Resort)

Paketi u ponudi:
  • Hurgada novembar i decembar Air Cairo 9 noci 11 dana od 744 €
  • Hurgada novembar i decembar Air Cairo 6 i 13 noci od 607 €
  • Hurgada januar,februar i mart- Air Cairo 6 i 13 noci od 567 €
  • Hurgada praznicni polasci 2022-2023 od 670 €
Hotel Sentido Casa Del Mar resort (ex.Jaz Casa Del Mar Resort)

Lokacija:Jaz Casa Del Mar Resort se nalazi u Memši, na 8 km od aerodroma. Smešten na samom šetalištu, prekoputa hotela Jaz Casa Del Mar Beach, sa kojim čini jedinstven kompleks. Gosti ovog hotela koriste peščanu plažu hotela Jaz Casa Del Mar Beach, gde su ležaljke i suncobrani besplatni. Sadrzaj: recepcija, restoran, a la carte restoran, lobi bar, bar na bazenu, dva otvorena bazena, jedan sa odvojenim delom za decu, 3 tobogana, diskoteka, spa centar, teren za tenis, stoni tenis, bilijar, ronilački centar, fitnes, razni sportovi na vodi. Sobe: klima uređaj, SAT TV, sef, mini bar, fen, balkon ili terasa (većina soba). Usluga; all inclusive - „sve uključeno“- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela)


Pogledajte ALL INCLUSIVE koncept:

  • Naziv paketa: Hurgada novembar i decembar Air Cairo 9 noci 11 dana
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 06.11.
16.11.
13.11.
23.11.
20.11.
30.11.
27.11.
07.12.
1/2 superior (AI)
Odrasli 744 744 744 744
dodatni krevet 713 713 713 713
I dete 2-12 349 349 349 349
1/1 superior (AI)
Odrasli 932 932 932 932
I dete 2-12 349 349 349 349
II dete 2-12 637 637 637 637
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 817 817 817 817
dodatni krevet 786 786 786 786
I dete 2-12 349 349 349 349
II dete 2-12 580 580 580 580
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 1037 1037 1037 1037
I dete 2-12 349 349 349 349
II dete 2-12 689 689 689 689
datum od - do 04.12.
14.12.
1/2 superior (AI)
Odrasli 744
dodatni krevet 713
I dete 2-12 349
1/1 superior (AI)
Odrasli 932
I dete 2-12 349
II dete 2-12 637
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 817
dodatni krevet 786
I dete 2-12 349
II dete 2-12 580
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 1037
I dete 2-12 349
II dete 2-12 689
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz redovnom linijom avio kompanija Air Cairo na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 76 EUR
    • Troškove organizacije putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 7/10/11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 8/11/12 dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Redovan let do Beograda.
  • Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • Naziv paketa: Hurgada novembar i decembar Air Cairo 6 i 13 noci
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 05.11.
12.11.
05.11.
19.11.
12.11.
19.11.
12.11.
26.11.
19.11.
26.11.
19.11.
03.12.
26.11.
03.12.
26.11.
10.12.
1/2 superior (AI)
Odrasli 607 908 607 908 607 908 607 908
dodatni krevet 586 863 586 863 586 863 586 863
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349
1/1 superior (AI)
Odrasli 733 1180 733 1180 733 1180 733 1180
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349
II dete 2-12 541 765 541 765 541 765 541 765
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 656 1014 656 1014 656 1014 656 1014
dodatni krevet 635 969 635 969 635 969 635 969
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349
II dete 2-12 503 682 503 682 503 682 503 682
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 802 1331 802 1331 802 1331 802 1331
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349
II dete 2-12 576 840 576 840 576 840 576 840
datum od - do 03.12.
10.12.
03.12.
17.12.
07.12.
14.12.
07.12.
21.12.
10.12.
17.12.
10.12.
24.12.
14.12.
21.12.
14.12.
28.12.
17.12.
24.12.
21.12.
28.12.
1/2 superior (AI)
Odrasli 607 908 607 908 607 908 607 908 607 607
dodatni krevet 586 863 586 863 586 863 586 863 586 586
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349 349 349
1/1 superior (AI)
Odrasli 733 1180 733 1180 733 1180 733 1180 733 733
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349 349 349
II dete 2-12 541 765 541 765 541 765 541 765 541 541
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 656 1014 656 1014 656 1014 656 1014 656 656
dodatni krevet 635 969 635 969 635 969 635 969 635 635
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349 349 349
II dete 2-12 503 682 503 682 503 682 503 682 503 503
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 802 1331 802 1331 802 1331 802 1331 802 802
I dete 2-12 349 349 349 349 349 349 349 349 349 349
II dete 2-12 576 840 576 840 576 840 576 840 576 576
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz redovnom linijom avio kompanija Air Cairo na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 76 EUR
    • Troškove organizacije putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 7/10/11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 8/11/12 dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Redovan let do Beograda.
  • Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • Naziv paketa: Hurgada januar,februar i mart- Air Cairo 6 i 13 noci
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 07.01.
14.01.
07.01.
21.01.
14.01.
21.01.
14.01.
28.01.
21.01.
28.01.
21.01.
04.02.
28.01.
04.02.
28.01.
11.02.
1/2 superior (AI)
Odrasli 567 868 567 868 567 868 567 868
dodatni krevet 546 823 546 823 546 823 546 823
I dete 2-12 390 390 315 315 315 315 315 315
1/1 superior (AI)
Odrasli 693 1140 693 1140 693 1140 693 1140
I dete 2-12 390 390 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 582 806 507 731 507 731 507 731
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 616 974 616 974 616 974 616 974
dodatni krevet 595 929 595 929 595 929 595 929
I dete 2-12 390 390 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 544 723 469 648 469 648 469 648
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 763 1291 763 1291 763 1291 763 1291
I dete 2-12 390 390 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 617 881 542 806 542 806 542 806
datum od - do 04.02.
11.02.
04.02.
18.02.
11.02.
18.02.
11.02.
25.02.
18.02.
25.02.
18.02.
04.03.
25.02.
04.03.
25.02.
11.03.
1/2 superior (AI)
Odrasli 567 868 567 868 567 919 619 1009
dodatni krevet 546 823 546 823 546 874 598 964
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315 315
1/1 superior (AI)
Odrasli 693 1140 693 1140 693 1215 767 1345
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 507 731 507 731 507 768 544 833
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 616 974 616 974 616 1025 667 1115
dodatni krevet 595 929 595 929 595 980 646 1069
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 469 648 469 648 469 673 494 718
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 763 1291 763 1291 763 1370 842 1509
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 542 806 542 806 542 846 582 915
datum od - do 04.03.
11.03.
04.03.
18.03.
11.03.
18.03.
11.03.
25.03.
18.03.
25.03.
18.03.
01.04.
25.03.
01.04.
1/2 superior (AI)
Odrasli 644 1034 644 1034 644 1034 644
dodatni krevet 623 989 623 989 623 989 623
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315
1/1 superior (AI)
Odrasli 804 1382 804 1382 804 1382 804
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 563 852 563 852 563 852 563
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 693 1140 693 1140 693 1140 693
dodatni krevet 672 1095 672 1095 672 1095 672
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 507 731 507 731 507 731 507
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 881 1548 881 1548 881 1548 881
I dete 2-12 315 315 315 315 315 315 315
II dete 2-12 601 935 601 935 601 935 601
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz redovnom linijom avio kompanija Air Cairo na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 76 EUR
    • Troškove organizacije putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 7/10/11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 8/11/12 dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Redovan let do Beograda.
  • Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • Naziv paketa: Hurgada praznicni polasci 2022-2023
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 24.12.
31.12.
24.12.
07.01.
28.12.
04.01.
28.12.
11.01.
31.12.
07.01.
31.12.
14.01.
1/2 superior (AI)
Odrasli 721 1110 867 1171 803 1108
dodatni krevet 700 1064 845 1125 782 1062
I dete 2-12 369 369 452 452 452 452
1/1 superior (AI)
Odrasli 880 1459 1057 1510 962 1414
I dete 2-12 369 369 452 452 452 452
II dete 2-12 611 901 742 968 694 920
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 771 1217 916 1278 853 1215
dodatni krevet 749 1171 895 1232 831 1169
I dete 2-12 369 369 452 452 452 452
II dete 2-12 556 780 671 852 639 820
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 950 1612 1128 1662 1032 1567
I dete 2-12 369 369 452 452 452 452
II dete 2-12 646 977 777 1044 729 997
datum od - do 07.01.
14.01.
07.01.
21.01.
1/2 superior (AI)
Odrasli 670 974
dodatni krevet 649 928
I dete 2-12 381 381
1/1 superior (AI)
Odrasli 797 1249
I dete 2-12 381 381
II dete 2-12 575 802
1/2 superior deluxe (AI)
Odrasli 719 1081
dodatni krevet 698 1035
I dete 2-12 381 381
II dete 2-12 537 718
1/1 superior deluxe (AI)
Odrasli 867 1402
I dete 2-12 381 381
II dete 2-12 611 878
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz redovnom linijom avio kompanija Air Cairo na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 76 EUR
    • Troškove organizacije putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 7/10/11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 8/11/12 dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Redovan let do Beograda.
  • Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.

Bukirajte željeni smeštaj direktno sa sajta!


Za rezervacije kliknite na odgovarajuću roze cenu u tabeli hotela.
U iskazanoj tabeli su prikazane cene aranžmana predviđene programom. Za više informacija molimo Vas da nas kontaktirate.
Legenda tipova usluga:
  • AI / PAI / UAL / High class AL - All Inclusive
  • FB / P - pun pansion
  • PP - polupansion
  • ND - noćenje sa doručkom
  • N / NA / R - noćenje
  • PCT - paket