• rixos3_12-03-2021-115533.jpg
  • rixos1_12-03-2021-115530.jpg
  • rixos5_12-03-2021-115537.jpg
  • rixos7_12-03-2021-115541.jpg
  • rixos9_12-03-2021-115544.jpg
  • rixos11_12-03-2021-115548.jpg
  • rixos2_12-03-2021-115531.jpg
  • rixos4_12-03-2021-115535.jpg
  • rixos6_12-03-2021-115539.jpg
  • rixos8_12-03-2021-115543.jpg
  • rixos10_12-03-2021-115546.jpg
  • rixos12_12-03-2021-115550.jpg
rixos3_12-03-2021-115533.jpg rixos1_12-03-2021-115530.jpg rixos5_12-03-2021-115537.jpg rixos7_12-03-2021-115541.jpg rixos9_12-03-2021-115544.jpg rixos11_12-03-2021-115548.jpg rixos2_12-03-2021-115531.jpg rixos4_12-03-2021-115535.jpg rixos6_12-03-2021-115539.jpg rixos8_12-03-2021-115543.jpg rixos10_12-03-2021-115546.jpg rixos12_12-03-2021-115550.jpg

Hotel Rixos Premium Magawish Suites & Villas

Paketi u ponudi:
  • Hurgada leto 2022 10 i 11 noci Air Srbija od 1966 €
  • Hurgada ultra last minute 04.07. od 1899 €
  • Hurgada specijalna ponuda 14.07. 11 noci od 2017 €
Hotel Rixos Premium Magawish Suites & Villas

Lokacija Nalazi se oko 12km od centra Hurgade, oko 10km od tržnog centra Senzo Mall i oko 7km aerodroma.

Opšti podaci Hotel je postao deo lanca Rixos Hotels 2019. godine kada je i renoviran a otvoren je 2021. godine. Zauzima površinu od 255.000m² i u ponudi ima 410 smeštajnih jedinica. Rixos Premium Magawish ima jednu od najlepših plaža u regiji, a gostima nudi i veliki izbor restorana i barova, raznovrstan sadržaj kao i vrhunsku uslugu.

Za decu tu su bazeni, mini disko, soba za bebe (1-4 godine), mini klub (4-12 godina), igralište.

NAPOMENA: hotel je otvoren početkom marta 2021. godine, određeni sadržaji hotela će se otvarati postepeno.

Plaža Hotel ima jako lepo uređenu plažu. Jedan manji deo je sa koralnim grebenom, što privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je kupališna zona sa plitkom vodom. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane.

Smeštaj Hotel ima 410 smeštajnih jedinica i sve imaju klima uređaj, SAT LCD TV, sef, ketler, mini bar, fen za kosu, Wi-Fi internet. Suite je veličine 53-63m² i mogu imati pogled na bazen, baštu ili delimičan pogled na more. Superior suite je veličine oko 140m² i mogu imati pogled na bazen ili delimičan pogled na more.

Plaća se: telefon, room service.

Hrana i piće Usluga u hotelu je Premium All Inclusive – doručak, kasni doručak, ručak, večera, kasna večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). Hotel u ponudi ima nekoliko restorana – People’s, Salt (riblji specijaliteti), Lalezar (turska kuhinja), La Churrascaria (brazilska kuhinja) i Asian (azijska kuhinja). Gostima je na raspolaganju i 10 barova.

Plaća se: a la carte restorani, nargila, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića i ostalo van koncepta.

Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).

Ostali sadržaji Frizerski salon, doktor, konferencijska sala, transfer, parking.

Sport i zabava Hotel ima devet bazena, od čega su dva dečija bazena, teren za tenis, mini fudbal, teren za više sportova, joga, aerobik, odbojka na plaži, stoni tenis, zumba, pilates, časovi plesa, večernji program, Wi-Fi internet u celom kompleksu.

Plaća se: sportovi na vodi, ronilački centar, časovi tenisa i osvetljenje teniskih terena i ostalo van koncepta.

Spa & wellness Tursko kupatilo, parno kupatilo, sauna, jacuzzi, Vitamin bar, teretana.

Plaća se: masaže i ostali tretmani za negu lica i tela, salon lepote, frizer.

  • Naziv paketa: Hurgada leto 2022 10 i 11 noci Air Srbija
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 23.06.
04.07.
28.06.
08.07.
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 2946 2719
po osobi 4176 3837
dodatni krevet 2617 2420
I dete 2-13 421 421
II dete 2-7 421 421
II dete 7-13 1670 1556
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 3360 3095
po osobi 4785 4391
dodatni krevet 2970 2741
I dete 2-13 421 421
II dete 2-7 421 421
II dete 7-13 1877 1745
Suite GV (UAI)
Odrasli 2117 1966
dodatni krevet 1898 1766
I dete 2-13 421 421
II dete 2-7 421 421
II dete 7-13 1256 1180
Suite SV (UAI)
Odrasli 2361 2187
dodatni krevet 2117 1966
I dete 2-13 421 421
II dete 2-7 421 421
II dete 7-13 1378 1291
datum od - do 04.07.
14.07.
08.07.
19.07.
14.07.
25.07.
19.07.
29.07.
25.07.
04.08.
29.07.
09.08.
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 2991 3218 3021 2837 2837 3074
po osobi 4249 4588 4284 4005 4005 4359
dodatni krevet 2656 2853 2684 2525 2525 2731
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1693 1806 1703 1607 1607 1726
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 3291 3556 3446 3230 3230 3507
po osobi 4693 5087 4909 4584 4584 4996
dodatni krevet 2914 3143 3046 2860 2860 3100
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1843 1975 1915 1804 1804 1942
Suite GV (UAI)
Odrasli 2271 2423 2171 2050 2050 2209
dodatni krevet 2032 2164 1946 1842 1842 1980
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1333 1409 1278 1214 1214 1293
Suite SV (UAI)
Odrasli 2493 2667 2421 2282 2282 2463
dodatni krevet 2228 2380 2171 2050 2050 2209
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1443 1530 1403 1330 1330 1420
datum od - do 04.08.
15.08.
09.08.
19.08.
15.08.
25.08.
19.08.
30.08.
25.08.
05.09.
30.08.
09.09.
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 3074 2837 2837 3074 2946 2719
po osobi 4359 4005 4005 4359 4176 3837
dodatni krevet 2731 2525 2525 2731 2617 2420
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1726 1607 1607 1726 1670 1556
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 3507 3230 3230 3507 3360 3095
po osobi 4996 4584 4584 4996 4785 4391
dodatni krevet 3100 2860 2860 3100 2970 2741
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1942 1804 1804 1942 1877 1745
Suite GV (UAI)
Odrasli 2209 2050 2050 2209 2117 1966
dodatni krevet 1980 1842 1842 1980 1898 1766
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1293 1214 1214 1293 1256 1180
Suite SV (UAI)
Odrasli 2463 2282 2282 2463 2361 2187
dodatni krevet 2209 2050 2050 2209 2117 1966
I dete 2-13 421 421 421 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421 421 421 421
II dete 7-13 1420 1330 1330 1420 1378 1291
datum od - do 05.09.
15.09.
09.09.
20.09.
20.09.
30.09.
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 2719 2946 2719
po osobi 3837 4176 3837
dodatni krevet 2420 2617 2420
I dete 2-13 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421
II dete 7-13 1556 1670 1556
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 3095 3360 3095
po osobi 4391 4785 4391
dodatni krevet 2741 2970 2741
I dete 2-13 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421
II dete 7-13 1745 1877 1745
Suite GV (UAI)
Odrasli 1966 2117 1966
dodatni krevet 1766 1898 1766
I dete 2-13 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421
II dete 7-13 1180 1256 1180
Suite SV (UAI)
Odrasli 2187 2361 2187
dodatni krevet 1966 2117 1966
I dete 2-13 421 421 421
II dete 2-7 421 421 421
II dete 7-13 1291 1378 1291


DOPLATE

  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 13.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Neverland show

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • 25.00 EUR po osobi

    Jaz Makadina Aqua park CHD

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: dete
  • 35.00 EUR po osobi

    Jaz Makadina Aqua park ADL

    • obavezna: DA
    • starosna kategorija: odrasli
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz carter letom avio kompanija Air Serbia na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 53 EUR.
    • Troškove organizacije putovanja.
    • YQ taksa 0.00 EUR. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 10 ili 11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 11. ili 12. dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Carter let do Beograda.
  • ...
    Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
  • ...
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • ...
    JU9380/1 BEG – HRG– BEG BEG 2005 HRG 2330 / HRG 0015 BEG 0355 : 28.06.,08.07.,19.07.,29.07.,09.08., 19.08., 30.08.,09.09., 20.09., 30.09. JU9680/1 BEG 18:30 HRG 21:55 HRG 22:40 BEG 02:20+ 23.06., 04.07., 14.07., 25.07., 04.08., 15.08., 25.08., 05.09., 15.09.
  • Naziv paketa: Hurgada ultra last minute 04.07.
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 23.06.
04.07.
Suite GV (UAI)
Odrasli 1899
dodatni krevet 1701
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1146
Suite SV (UAI)
Odrasli 2119
dodatni krevet 1899
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1256
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 2647
po osobi 3758
dodatni krevet 2350
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1520
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 3021
po osobi 4308
dodatni krevet 2669
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1707
datum od - do 04.07.
14.07.
Suite GV (UAI)
Odrasli 1988
dodatni krevet 1772
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1215
Suite SV (UAI)
Odrasli 2188
dodatni krevet 1949
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1315
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 2638
po osobi 3774
dodatni krevet 2335
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1540
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 2909
po osobi 4175
dodatni krevet 2568
I dete 2-13 392
II dete 2-7 392
II dete 7-13 1676
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz carter letom avio kompanija Air Serbia na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 53 EUR.
    • Troškove organizacije putovanja.
    • YQ taksa 0.00 EUR. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 10 ili 11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 11. ili 12. dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Carter let do Beograda.
  • ...
    Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
  • ...
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • Naziv paketa: Hurgada specijalna ponuda 14.07. 11 noci
  • Vrsta prevoza: Avion

Cenovnik

Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 14.07.
25.07.
Lagoon Deluxe Suite (UAI)
Odrasli 2804
po osobi 3973
dodatni krevet 2491
I dete 2-13 421
II dete 2-7 421
II dete 7-13 1608
Suite SV (UAI)
Odrasli 2248
dodatni krevet 2017
I dete 2-13 421
II dete 2-7 421
II dete 7-13 1330
Lagoon Swim up Suite (UAI)
Odrasli 3198
po osobi 4552
dodatni krevet 2827
I dete 2-13 421
II dete 2-7 421
II dete 7-13 1805
Suite GV (UAI)
Odrasli 2017
dodatni krevet 1808
I dete 2-13 421
II dete 2-7 421
II dete 7-13 1215
  • Uključeno u cenu
    • Avio prevoz carter letom avio kompanija Air Serbia na relaciji Beograd - Hurgada- Beograd;
    • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila;
    • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h, u zavisnosti od vremena leta
    • (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
    • Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji su posluženi u avionu, i smatra se da ti
    • obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje
    • nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
    • Grupni transfer aerodrom - izabrani hotel - aerodrom,
    • Aerodromske takse u visini od 53 EUR.
    • Troškove organizacije putovanja.
    • YQ taksa 0.00 EUR. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Nije uključeno u cenu
    • Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznačeno pod "JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:"
    • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
    • Putno zdravstveno osiguranje koje pokriva lečenje COVID-19 .
    • Viza za Egipta koja kosta 25$.

  • 1. dan
    1. dan. Beograd - Hurgada : Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera agencije Ponte. Prevoz carter letom. Dolazak u Hurgadu. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
  • 2. - 10 ili 11 dan
    Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
  • 11. ili 12. dan
    Hurgada - Beograd: Napuštanje soba do 12 h (u zavisnosti od vremena leta). Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Carter let do Beograda.
  • ...
    Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
  • ...
    • USLOVI PLAĆANJA 1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).
  • ...
    OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19: Putnicima preporučujemo polisu osiguranja koja pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19. Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Uz doplatu, osiguranje pokriva: - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19; - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije; - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima; - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
  • ...
    • NAPOMENE POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa. PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Ponte Travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE TURSKE, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE. PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, ali ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. U slučaju noćnih i večernjih letova postoji mogućnost da se ne stigne na odgovarajući obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 23 kg prtljaga i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene. IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije. TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel, koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu 1 dan pre datuma povratka. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune. CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe ‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu. ‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. ‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, isti možete zameniti lanč paketom. Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost. Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka putovanja do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati ) gost uđe u hotel. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena. FIRST(RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola ( samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat. ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel. POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi. KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela i može da podrazumeva centralni ili individualni uređaj. PREDSTAVNIK AGENCIJE- je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,....) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa. FAKULTATIVNI IZLETI- su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • ...
    Uz ovaj program vaze opšti uslovi organizatora putovanja agencije “PONTE” usklađeni sa YUTA standardom. BROJ LICENCE 130/2021 KATEGORIJA LICENCE A BROJ BANKARSKE GARANCIJE: 700761-021611/VV
  • ...
    KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. ORGANIZATOR IMA PRAVO DA 5 DANA PRED PUT OTKAŽE PUTOVANJE USLED PREBUKIRANOSTI HOTELA ILI PONUDI ALTERNATIVNI SMEŠTAJ U DRUGOM OBJEKTU ISTE KATEGORIJE I CENE. MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.
  • ...
    JU9380/1 BEG – HRG– BEG BEG 2005 HRG 2330 / HRG 0015 BEG 0355 : 28.06.,08.07.,19.07.,29.07.,09.08., 19.08., 30.08.,09.09., 20.09., 30.09. JU9680/1 BEG 18:30 HRG 21:55 HRG 22:40 BEG 02:20+ 23.06., 04.07., 14.07., 25.07., 04.08., 15.08., 25.08., 05.09., 15.09.

Bukirajte željeni smeštaj direktno sa sajta!


Za rezervacije kliknite na odgovarajuću roze cenu u tabeli hotela.
U iskazanoj tabeli su prikazane cene aranžmana predviđene programom. Za više informacija molimo Vas da nas kontaktirate.
Legenda tipova usluga:
  • AI / PAI / UAL / High class AL - All Inclusive
  • FB / P - pun pansion
  • PP - polupansion
  • ND - noćenje sa doručkom
  • N / NA / R - noćenje
  • PCT - paket